4.05.2011

BU DA BENİM FAUST VE MEFİSTOM!


Mefisto: Ben öldükten sonra dirilmeye inanmıyorum.
Faust: Neden inanmıyorsun?
Mefisto: Eti çürüyen, kemikleri toz olup toprağa karışan bir beden nasıl tekrar insan olur?
Faust: Kutsal kitapta Yaratıcı "ilk ben yarattım, öldükten sonra yaratmaya elbette kadirim" buyuruyor.
Mefisto: Ben bir Yaratıcı olduğuna da inanmıyorum.
Faust: Peki, ilk varoluş nasıl gerçekleşti o zaman?
Mefisto: Tabiat yaptı. Şartlar müsait hale geldi. Her etki varoluş yönünde katkıda bulundu. Ama çok uzun yıllar aldı bu süreç.
Faust:(Güldü) O zaman söyle o tabiat anaya o yaptıklarını bir daha yapsın. Artık tecrübe de kazanmıştır. Bu kadar uzun beklemesin. Hatta sıfırdan yapmaktansa, şuradaki mevtalara yedek parçalar taksın. Böylece daha ucuza kapatmış olur.:))
----------------------------------------------------

Şimdi bak Allah'ın rahmetinin eserlerine! Yeryüzünü ölümünden sonra nasil diriltiyor? Şüphe yok ki O, mutlaka ölüleri diriltir. O her şeye kâdirdir. (Rum suresi: 50. ayet)

Hiç yorum yok: